niedziela, 1 maja 2016

Cytaty - Maj

1.
 2.
 3.
 4.
 5.
 6.
7.

3 komentarze:

  1. Ja wciąż tutaj jestem, wciąż ciebie kocham i uwielbiam te cytaty! <3
    Co do cytatu 1, ja znam trochę inny: Żyj tak, by na pogrzebie nawet grabarz płakał XD
    Hahaha w 2 coś jest!
    Hahahaha 3 wygrywa wszystko!
    Hm... 4... Ja się chyba właśnie boję ostatnio...
    5 - dokładnie.
    6 - tak robię!
    A 7 taka oooooo... <3
    Cudowne cytaty, całuję, kochana i wysyłam bukiet bananów! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana! <3
      Tego o grabarzu nie słyszałam! Hahahah XD
      A co do czwórki, nie bój się, jesteś cudowna taka jaka jesteś! :*
      Hahahah bukiet bananów xD <3
      Ściskam, całuję i przesyłam górę winogron! :*
      Kocham <3

      Usuń
  2. Plusem bycia niepoważnym jest to, że wiele rzeczy uchodzi Ci na sucho. Obrazisz kogoś przypadkowo. Możesz wybuchnąć śmiechem i ten ktoś nie przyjmie tego jako obrazę. Zaliczyłaś wtopę. Nie czujesz wstydu. Wiesz, że ludzie pewnie pomyślą, że zrobiłaś to specjalnie. Kiedy nie jesteś poważna, łatwiej jest Ci być pewną siebie i wygłaszać swoje opinie. Przecież zawsze możesz powiedzieć, że tak nie myślisz i sprawdzałaś czyjąś reakcję. Nie wspominając o tym, że kiedy ciągle się śmiejesz i zaskakujesz ludzi, masz znajomych, którzy pewnie też Cię rozweselają. (:
    Oh, niestety nie zawsze można być sobą.
    Z tym psem mnie zabiło.

    OdpowiedzUsuń