niedziela, 31 stycznia 2016

Jestem sama?

Dzisiaj miała być kolejna część wyzwania "Kreatywne Spojrzenie", ale zabrakło mi na to weny... Wybaczcie i w ramach przeprosin łapcie ten krótki, ale mam nadzieję treściwy tekścik! :* Miłego czytania! :)


Jestem sama.
Jestem sama?
Nie jestem.
Nie.
Słyszysz?
Nie jestem sama.
A teraz powtórz za mną:
Nie jestem sama.
Ty też nie jesteś sam!
Tylko ich zobacz.
Widzisz ich?
To ludzie, którzy Cię kochają.
A tamci dalej to tacy, którzy widzą w Tobie jakieś piękno.
Ci po lewej stronie są tymi, których prowadzisz.
Osoby po prawej stronie Cię podziwiają.
A Ci z tyłu?
Oni Ci zazdroszczą.
Nie patrz na nich.
Przez nich się odwracasz.
Patrzysz w przeszłość.
Cofasz się.
Patrz przed siebie.
To tutaj znajdziesz prawdziwego siebie.
Twoje prawdziwe ja odbija się w oczach ich wszystkich.

2 komentarze:

  1. Ewentualna wersja alternatywna:

    (...) Widzisz ich?
    To ludzie, którzy Cię NIENAWIDZĄ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy przeczytałam tytuł, miałam ochotę wykrzyknąć: ,,Nie jesteś sama! Masz przecież mnie!" Potem się ogarnęłam i postanowiłam przeczytać ten tekst...
    Jestem zachwycona *.*
    Uwielbiam takie tekściki <3
    Cudownie to napisałaś!
    ,,To ludzie, którzy Cię kochają.
    A tamci dalej to tacy, którzy widzą w Tobie jakieś piękno." - ooo.. <3
    Kocham cię - wiesz o tym, prawda" <3
    Trzymaj się, dalej się ze mną męcz i... Banan :)

    OdpowiedzUsuń